Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

26 maart 2006

Achieltje op bloggerspad

Hallo hallo,


Achieltje blogt ook eens!!! Iedereen slaat tegenwoordig aan het bloggen, dus kan ik niet achterop blijven. Een dezer dagen begin ik toch ook eens aan een bijna dagelijks gebruik, het kleine berichtje posten op deze dinges ier.


Misschien is dit wel de manier om iets aan mijn gewicht te doen, of toch een beetje bij te houden wat ermee gebeurt, lol. Laat ons mijn startgewicht nemen vandaag: 76 kilogram. Eigenlijk is dit nog goed, heb al een beetje meer gewogen ook laatste tijd... Maar we doen er iets aan. De hoop blijft branden.

Hoop ook dat ik op een dag weer de finishlijn zie van een marathon (na hem zelf gelopen te hebben weliswaar). Elke week heb ik de bedoeling te trainen, elke week komt er wel iets tussen, het wordt tijd dat we nu eens hard zijn voor onszelf: WE GAAN ERVOOR!!!!!! Afspraak dus op een marathon dit jaar...of een halve...of een 10km...of een jogging...of op een terrasje.


Vele vele groetjes


Achieltje