Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

29 maart 2006

Man met borsten loopt 1u30

Vandaag tijdens stage tot een onthutsende (of ontklutsende) vaststelling gekomen: IK HEB BORSTGROEI!!!! (Gynaecomastie met een geleerd woord) Kwam in een drafje van de trap gedwarreld, merk ik opeens een schuddend gevoel tss mn kin en buik... Eens te meer tot het besef gekomen dat ik nu echt wel iets aan die kilo's moet doen, dit is voor het eerst in m'n leven...

Toen ik thuiskwam de loopschoenen aan, en anderhalf uurtje gelopen, met twee maal 5 minuutjes versnelling erin, het ging verbazingwekkend goed. Harstlagen bleven mooi rond de 150, tijdens de versnellingen tot 170-175, echt met goed gevoel in de benen, nadien zakte het ook in een tweetal minuutjes weer naar 150, was ne contente mens. Ik schat zo ongeveer een 16-17 km gelopen te hebben (van Eernegem naar Gistel en langs Westkerke terug) met gemiddelde harstlag van 155, en piek van 175. Morgen plan ik een drietal uurtjes rustig te fietsen, heb geen stage, dus moet ervan profiteren en alle kansen benutten, want de klok tikt verder...nog 58 dagen tot Luxemburg.

Groetjes

Achieltje