Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

31 maart 2006

Onder begeleiding lopen

Vandaag met begeleiding gelopen, ons moeder die zo goed was eens met de fiets mee te rijden, zo kreeg ik een idee van snelheden en afstanden die ik eigenlijk aflegde, was daar wel eens nieuwsgierig naar. Volgende week begint ze trouwens zelfs aan het "start-to-run" programma, morgen koopt ze haar een paar loopschoenen, en vanaf volgende week begint ze met het wandel en loop werk.

Soit, vandaag precies een uurtje gelopen, in die tijd precies 11 kilometer en 470 meter gelopen, toch volgens het kilometertellertje op mama's fiets. Hartslagen lagen bewust nog lager dan vorige keren, liep nu gemiddeld 156, slecht ene keer 5 minuutjes aan 170 gaan lopen, en liep toen 14.5 per uur, maar da's toch net iets te snel om het 42 km te kunnen volhouden, dus 't zal daar ergens tussenin moeten zijn. Enfin, tijden ga ik me best niet op vastpinnen, heb daar geen goeie ervaring mee, kben al heeeeeeeel tevreden als ik binnen 56 dagen de aankomst haal.

Morgen nog een half dagje stage, in de namiddag plan ik een uurtje, of twee uurtjes heel rustig en heel klein verzetje te fietsen, recuperatietraining dus, want voel dat het nodig is. Zondag gaan we er dan tegenaan in Beisbroek, waar we weer voor de 17 km gaan.

Groetjes

Achieltje