Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

01 juli 2007

Ai ai deh

Nog eventjes iets kleins over de marathon: mijn officiƫle uitslag: 86ste plek op 345 aankomsten (aantal gestarte deelnemers staat nergens vermeld) in een tijd van 3u 21m 47s. In mn eigen categorie eindigde ik 21ste. Niet slecht, ben er nog steeds wat blij om. Raar, maar kwas contenter met mn 3u26 in de Maasmarathon... Die deed net iets meer deugd.

Ik zit wel nog met een pijnlijk gevolg. De week voor de marathon deed mn rechterknie al wat pijn (al van de 12u in Den Haag), maar niet genoeg om de marathon te laten liggen. Nu nadien is de pijn niet echt toegenomen, maar ook niet afgenomen, hoewel lopen er nu niet in zit. Erg veel pijn is 't niet, irritant gevoel is het wel. In elk geval neem ik het zeker voor het onzekere en ga me eerstdaags eens richting sportwinkel begeven voor een paar nieuwe "loopsavatten" en de podoloog eens opbellen voor een koppel nieuwe zooltjes, heb zo 't gevoel dat het wel eens daar zou kunnen aan liggen, ze hebben hun beste tijd gehad ondertussen.

Ondertussen geniet ik wat van de rust, er staan toch nog geen marathons op het programma eerstkomend, ook al is dat geen certitude dat er gene "out of the blue" zouden gelopen worden natuurlijk...Ken mezelf...

Gegroet u allen,

Achieltje

Labels: , ,

11 Opmerkingen:

  • At 10:02 p.m., Blogger lange afstandsloper zei…

    dat is sterk van je. mijn eerste marathon was3uur'27min nu zou dat zeker 3uur 15moeten zijn . op de konterdam verliet het prima het was mijn dagje wel. www.bloggen.be/clint1970

     
  • At 10:24 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    uppassen me je knie!!!
    Persoonlijk vond ik de NVV ook niet zo plezant!

     
  • At 8:38 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    'k loop al een paar maanden rond met een pijnlijke knie .. een ontsteking aan de pees die maar niet weg wil gaan ... oppassen dus!

     
  • At 11:03 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Gij doet ne mens de moed in de schoenen zakken met nen marathon 'out of the blue'. Weet ge hoeveel nen normalen mens daarvoor moet trainen?
    En dan nog in zo'n stevige tijd!
    Had ik u al gefeliciteerd met je NVV-prestatie? Bij deze dan...

     
  • At 11:41 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Wow, Achieltje, ik vind het een topprestatie van je, Proficiat! maar rustig aan met je knie... nu lekker herstellen.

     
  • At 8:52 p.m., Blogger Stefaan zei…

    sterke prestatie, proficiat.

     
  • At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Mooie tijd zeg, knap gedaan.
    Groet Rinus.

     
  • At 8:23 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    misschien eens een trainingskje van 42 km proberen ? Wel heel goeie tijd hoor. Verzorg die knie !

     
  • At 9:30 a.m., Blogger Bruno zei…

    Nie moeilijk dat de maasmarathon beter voelde, je zat toen nog vol met ... (deze 3 puntjes dienen vervangen te worden door het "L"woord

     
  • At 7:28 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Gauw naar de podoloog! Met nieuwe zooltjes loop je weer als een kievit! Hoe lang heb je deze zooltjes? Ze gaan zo'n 2 jaar mee normaal gesproken, maar jij hebt er aardig wat km's op gemaakt....

     
  • At 8:19 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Heej je was blijkbaar niet de enige blogger, ik zag niet nog een blogger die deze marathon had gelopen, maar jij was volgens mij sneller, gefeliciteerd.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog