Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

21 mei 2007

Een maandje aftellen...

Vanaf morgen is het nog een maandje tot aan de marathon in Torhout. Een maandje om nog eens toe te leven naar iets, gedachten te richten op die 42,195 km. Met nog amper restanten van de ongeplande Maasmarathon in de benen, die als welgekomen lange duurloop kon doorgaan, is het stilaan tijd om de laatste hand te leggen aan de benen... Ze zouden misschien nog iets sneller moeten kunnen.

Nog eventjes paar trainingen erbij dus. Morgen plan ik fietsen, kort lopen, kort badminton. Woensdag lange duurloop, donderdag rustig fietsen, in 't weekend zien we wel nog, afhankelijk van hoe de korte termijn planning verloopt...mijn ervaring met trainingsplanning kennende... (Dat zullen er sommige mensen van heel dichtbij wel beamen...)

Anyway, mentaal begint het allemaal dichter te komen. Zoveel mogelijk trainingsdagen plannen de eerstkomende twee a drie weken, om de laatste week als compensatie te zien, m'n lichaam (tegen dan hopelijk nog een kilootje of 2 minder van dat lichaam...) klaar te stomen voor die ene marathon die ik eens sneller wil lopen. Al zal dat uiteraard relatief zijn. Paar slagen hoger beginnen, en dan zien hoe het vlot. Er zal fietsbegeleiding mee zijn, dus aan bevoorrading zal ik niet moeten wandelen, geen tijd verliezen. Rekenen wordt ook gedaan voor mij, kmoet enkel maar m'n voeten snel genoeg voor elkaar zetten...

Allez, beste mensen, ik groet u,

Achieltje

Labels:

7 Opmerkingen:

  • At 10:11 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ik denk dat er hier eentje gaat doorgeven in Torhout! Welke tijd hoop je op?

     
  • At 1:36 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    ik denk ook dat je - als alles vlot blijft lopen zoals nu het geval is - je wel eens 'n heel sterke tijd zou kunnen neerzetten op die Marathon. Succes nog met de verdere voorbereiding ! Greets,

     
  • At 4:05 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Als ik zie dat je al je PR's zomaar even verbeterd de laatste dagen, zou dat ik Torhout ook wel nog eens kunnen gebeuren zeker. Allé tis te hopen natuurlijk!

     
  • At 6:28 p.m., Blogger Stefaan zei…

    Nog een maand en al serieus en goed bezig! Dat komt dik in orde.

     
  • At 4:37 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Mail mij op frederikampe@hotmail.com als je het nummer voor de 20km van Brussel nog wilt...

     
  • At 3:00 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Alee we gaan duimen voor een snelle tijd dan. Nog een maandje geduld en training.

     
  • At 11:01 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    tot zondag (mcbride)
    wie er van ons de snelste zal worden doet er niet toe. wat wel belangrijk is : zal er voldoende trappist aanwezig zijn ?
    heheheh...

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog