Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

08 april 2007

Looplucht opsnuiven

Een vrij weekendje, prachtig weer, twee weken voor een nieuwe uitdaging, de eerste loopkoers langer dan een marathon, weliswaar amper 2km meer (voor de kritische medemens, ja, ok, 1km 805meter), maar 't zullen er zware zijn.

Om maar te zeggen dat ik dit weekend op hoogtestage ben gegaan vlakbij Bouillon. Ok, weliswaar maar op 150meter boven de zeespiegels, maar 't is 't gedacht die telt, en tijdens 't klimmen had ik serieus last van ijle lucht ('t kan ook van de conditie zijn). Maar met de fiets eens tot daar gereden, kleine ommetjes gemaakt, es gekeken waar we overal zouden kunnen tussen de bossen lopen... 't Zal niet van de poes zijn. Geen enkele vlakke meter, geen enkele meter goed lopend mooi asfalt. Puur afzien in de nog puurdere natuur. 't Wordt aftellen want kijk er echt eens naar uit. Gewoon genieten, zonder tijdsdruk, zware kilometers opdoen in functie van latere marathons.

Wat staat er zo nog allemaal op 't programma? Vooral inschrijvingen doen. Zopas me ingeschreven voor de Sint Rembert Corrida. Moeten deze week ook nog mijn naam toevoegen: Dwars door Brugge, Mc Bride Run, Nacht van Vlaanderen. En onder enig voorbehoud: Eindhoven!!! Een marathon waar zoveel bloggers samen zullen zijn, hey, dat wil ik niet missen hoor. Maar eerst morgen de Prestoloop in Ichtegem afhaspelen. Heb er twee dagjes rust voor genomen, tussen duurtrainingen door, en vorige week nog eens snelheidstrainen, speciaal om te testen voor morgen. 10x 685 meter (zolang is onze piste in Eernegem), telkens tss de 2'15" en 2'20", echt doorsjezen, zalig. Hopelijk loont het...

Intussen beste mensen, blijven werken!!!!! By the way, kwil op 16 juni best wel als reserve optreden voor die Estafetteloop daar in De Haag? Als er mensen zo iemand als mij in 't team willen tenminste?

Groetjes

Achieltje

Labels: ,

4 Opmerkingen:

  • At 10:09 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Tuurlijk willen we jou erbij in Den Haag, zou echt super zijn! Laat je Geert ook iets weten?

     
  • At 4:57 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Geert heeft 't juist gelezen :-)
    Maar waarom als reserve?? Stuur me een mailke als je zeker kan komen en dan schrijf ik je zeker mee in!

     
  • At 4:55 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Jaaaa, kom gezellig naar Den Haag!! Beetje lopen, beetje kletsen....en vooral veel gezelligheid!

     
  • At 12:43 p.m., Blogger Unknown zei…

    Hoi Achiel
    danku voor een reactie op mijn site achter te laten,,

    jou blog mag er in ieder geval ook zijn, knap werk

    doe zo verder
    groetjes Mariska

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog