Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

31 december 2006

Mooie cadeau's

Van gisteren terug thuis, weer in het drukke leven, ver weg van de zaligdoende rust die je in de abdij van Westvleteren kunt ervaren. (Ook ver weg van het bier dat je daar krijgt natuurlijk...) 't Heeft me deugd gedaan, zelfs goed gestudeerd, zeer goed voor mijn normen zelfs.

Op een dag vroeg ik een broeder of ik wat kladpapier kon lenen, hij gaf me dit, en toen ik hem m'n schuld vroeg zei hij: niets, of beter, een weesgegroetje lezen, 't zal je helpen... Omdat broeders slimme mensen zijn heb ik dit gedaan, en of het met elkaar te maken heeft of niet laat ik in het midden, maar ongeveer op dat moment moet een van de mensen uit Beernem een boodschap hebben achtergelaten op m'n voicemail: Kunt u ons dringend terug contacteren, in verband met een werkaanbieding in Beernem. Snel na het middagmaal belde ik hem op en inderdaad, op 11 januari (1 dagje voor m'n verjaardag) mag ik naar Beernem voor een medische test, en veel belangrijker: ik mag m'n contract gaan tekenen. 'k Zal terechtkomen op dienst stemmings en depressieve stoornissen. Groot geluk dus voor mij, als dank toch een paar kaarsjes gaan branden bij de grot.

En zo gaan we het nieuwe jaar dus al in met een machtig goed vooruitzicht, het lijkt erop een zeer gelukkig jaar te worden voor mij. Duizendmaal dank dus aan hierboven.

We zullen dan dus maar de sport erbij nemen, marathons plannen kan ik nog niet, maar er zullen er wel weer enkele uit de lucht komen te vallen... Vroeger, in de wielrennersperiode, betekende 1 januari meestal het begin van de wegtrainingen en de laatste rechte lijn richting voorjaarskoersen. Misschien zou het wel goed zijn als ik die planning volg, en ook weer aan het trainen ga vanaf volgend jaar... Probleem: volgend jaar is al binnen enkele uren, dus 't zal er dan ook echt moeten van komen.

Mag ik iedereen alvast heel veel geluk en vrede wensen in 't nieuwe jaar, plezier in alles wat je maar wilt doen, leef een eindelijks gewoon maar gelukkig leven...

Groetjes

Birger

12 Opmerkingen:

  • At 7:02 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Wat een prachtige aansluiter van het jaar! Veel succes met je carriere-start in 2007. Veel sport- en loopgenot!!

    Homer
    http://homer.skynetblogs.be

     
  • At 7:03 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Aansluiter?? Afsluiter!!

     
  • At 8:41 p.m., Blogger johan zei…

    Mooi om zo het jaar af te sluiten!
    Beste wensen voor 2007

     
  • At 9:13 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Wow Birger, wat leuk nieuws!! Proficiat met je nieuwe job en maak er een superjaar van in 2007!!!

     
  • At 10:49 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Proficiat met je nieuwe werk! Een prachtig begin van 2007!

     
  • At 1:44 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Birger, proficiat met je eerste job! En hopelijks wordt 2007 ééntje vol geluk en liefde, ook wat t lopen betreft, we (Erik, Koen en ikzelf) gaan ons klaarstomen voor Rotterdam, misschien komen we je daar tegen!! veel succes

     
  • At 7:01 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Happy New Year!!

     
  • At 11:27 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Een heel mooi, goed, gezond en sportief nieuw jaar Birger! Geweldig dat je een contract mag tekenen, gefeliciteerd!!!

     
  • At 11:15 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Birger, zolang ge er ook maar geen depressieve stoornis van krijgt !
    heheheh....

     
  • At 7:40 p.m., Blogger Mike zei…

    Proficiat met je job. Het beste voor 2007 !!!

     
  • At 11:26 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hey achieltje,

    't Is lang geleden da we elkaar nog eens gezien hebben. Hoe gaat da nog met je?

    Voor 2007 wens ik je een goeie gezondheid, veel succes in sport en werk en alles wat je maar wenst hé.

     
  • At 5:29 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Waar een weesgegroetje al niet goed voor is hé.
    Veel suc6 in 't nieuwe jaar: met je nieuwe job en ook met 't lopen natuurlijk.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog