Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

15 november 2006

Voetje met kuren

M'n linkervoet heeft de laatste dagen kuren, tijdens het lopen in Ploegsteert nul pijn, ook niet nadien, daags nadien des te meer tijdens een wandeling door het mondaine Blankenberge. Lag het aan de bevuilde lucht (door te lang "10 om te zien" toe te laten in hun badstad), of aan de schadelijke stoffen van menig frigoboxtoerist? Ik weet het niet, ineens begon de voet gewoon pijn te doen, raar. Volgens mij ligt het aan m'n (goedkope) dagschoenen die ik onlangs kocht. Kdacht een koopje gedaan te hebben, maar 't bleek dus een miskoopje. Nu twee dagen andere schoenen aan en weg is de pijn.

't Is druk in 't school, morgen hebben we een aartsmoeilijke quiz met de studentenraad, gelukkig ben ik enkel quizmaster, en hoef ik m'n hersenen niet te pijnigen met het oplossen van al dat moeilijks, ik pijnig liever m'n benen met het lopen van 42,195km....

Overigens, nieuws van die marathonwereld: vandaag viel bij mij (en ook bij Koen) een pakketje in de bus van Luxemburg, met een attestje, de officiële eindtijd en zo, een cd-rom met een filmpje en enige foto's en een inschrijvingsformulier voor editie 2007... Met het geloof in een mirakel wacht ik nog tot vrijdag (dan maken ze het nieuwe "Dreamteam" bekend) om m'n inschrijving al dan niet te doen. Al zou ik ze natuurlijk graag beide lopen, want zowel Rotterdam als Luxemburg zijn prachtige marathons, weet ik uit ervaring... Nog tot vrijdag geduld dus, ofwel enkel Rotterdam en daar voluit, ofwel allebei...

Eerste komende zaterdag 12 km wedstrijd in Gistel, vlakbij Koen Vansteenkiste, waar wa achteraf iets kunnen nuttigen...

Groetjes

Birger

4 Opmerkingen:

  • At 5:07 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Linker schoen aan linker voet? Rechter schoen aan rechter voet?
    Kan helpen.

    Homer

     
  • At 11:42 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Jammer dat ik er in Rotterdam niet bij zal zijn ... Luxemburg wel, daar is mijn inschrijving al okidoki! Normaal gezien loop ik London en wie weet .. ben ik verkozen voor het Dreamteam ... dan loop ik Rotterdam ook! Zo een "joenge gast lik gie" moet dat ook aankunnen hé!

     
  • At 9:17 p.m., Blogger johan zei…

    Hoi Achieltje,

    Leuke blog hier, in een tweetal maanden staat mijn eerste 42er voor de deur in Genk. Loopt het goed af wil ik ook wel gaan voor R'dam, naar't schijnt toch de leukste marathon van de Lage Landen!

     
  • At 2:38 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    ge zit blijkbaar in het Bloggers dreamteam 2007 Birger... Proficiat ! ( zie http://sgee.skynetblogs.be/ )

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog