Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

08 oktober 2006

Gelopen!!!!!!!!

Ja hoor, vandaag nog eens gelopen, 't was al lang geleden (Garmin vertelt me dat het al geleden is van 20 september toen ik 25 minuutjes liep). Maar vandaag een lekker duurloopje van 12.3 km gedaan, in 1u18. Ok, dat is peanuts in vergelijking met de prestatie van de mensen in Eindhoven (en dan heb ik er tot nu toe maar een drietal gelezen), maar kvond het al eens leuk weer te lopen. In die mate dat ik praktisch zeker deelneem aan de marathon van Etten-Leur, om te gaan genieten. In plaats van aan de tapering-off te beginnen ga ik best nog een paar duurloopjes doen, kwestie van toch een klein beetje kilometertjes in de (slecht getrainde) benen te hebben.

Gisteren nog een feestje gehad van Chris Vanacker, een renner die er gisteren mee gestopt is, na maar liefst 24 jaar wielrennen. In zekere zin was dit ook een voorbereiding op een Nederlandse marathon, en dan bedoel ik het qua muziek redelijk Hollands getint was, genre Koos Alberts (Zijn het je ogen...) en Jan Smit (Als de nacht verdwijnt...). Dus laat Etten-Leur maar komen, ik ga voor iets tussen 3u30 en 4u, afhankelijk van 't gezelschap rond me, maar khoop dat er vooral veel bandjes langs de kant van de weg staan, e muzieksje onderweg is altijd leuk e.

Allez, gegroet u allen en hopelijk tot in Etten-Leur!!!!!!!

Achieltje

6 Opmerkingen:

  • At 5:10 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Okee, deal...tot in Etten!

     
  • At 5:10 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Okee, deal...tot in Etten!

     
  • At 11:22 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Je vergeet nog Frans Bauer, André Hazes en andere Koos Albertsen :-)
    Goed dat je weer in the running mood bent.
    See you in Etten-Leur ...

     
  • At 7:26 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Etten-Leur, prachtig parcours ... maar enkel muziek in 't stadje zelf. Als ik kom (want momenteel zie ik geen mogelijkheid om er te zijn) dan probeer ik alvast terug zjuste nog je hielen te zien!

     
  • At 8:12 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    woohoo, dat wordt dolle pret in Etten-Leur met al die bloggers daar!! Tot dan! (of kom je ook de 21e eventjes naar Lier afgezakt?)

     
  • At 1:14 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Probeer zelf niet te zingen ... lopen is leuker zonder regen!

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog