Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

25 augustus 2006

Kort en krachtig

Woensdag werd een geplande rustdag, donderdag werd er ongepland ook eentje, m'n interne keuken besliste grote kuis te houden en dus bleef de lichaamsbeweging beperkt tot de korte spurtjes naar het desbetreffende lokaal alwaar de restanten van de opkuis in maag en darmen terecht moeten komen...

Vandaag wou ik dan eens kort gaan lopen, plan morgen dan een duurloop, dus werd het vandaag (relatief) snelle training. Eens goeie 40 minuten gelopen aan hrm 160, iets wat ik normaliter een hele marathon vol kan houden zonder problemen (sneller kan ook). Met een vijftal minuutjes inlopen erbij kwam ik op een gemiddelde van net 12 per uur, iets meer dan 8 km gedaan. Gemiddeld was m'n harstlag toch "maar" 155, dus misschien doen we het op de marathon ook zo rustig, we zien wel.

Morgen wellicht duurloop in Bredene, door de duinen naar De Haan en terug, zal tussen de 25 en 30 liggen denk ik, hoop ik, want door mn weekendwerk moet ik noodgedwongen de wedstrijd in Keiem (Houtlandcriterium) laten schieten, jammergenoeg, ik was nu net lekker aan 't stijgen in 't klassement. Maar ja, da's bijzaak, die marathon, dat moet er zijn, niets anders.

Groetjes allemaal.

Achieltje

3 Opmerkingen:

  • At 3:07 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    is er zo geen 'marathon criterium'? Effe navragen bij KJ :-) ...

     
  • At 11:39 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    alles voor de marathon :-)...

     
  • At 4:52 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    kheb je niet meer kunnen inhalen Birger. 'tzal voor volgend seizoen / criterium zijn...

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog