Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

12 augustus 2006

Rustig weekske

Wat een groot volume moest worden, werd een relatief rustig weekje. Al heel de week voel ik me niet zo opperbest, lang slapen, moe blijven heel de dag, overdag nog slapen. Blijkbaar krijg ik een weerbotsje van een tekort aan slaap tijdens m'n vakantiejob als postbode. Dan maar wat in de trainingen gesnoeid.

Woensdag ging ik nog net geen drie uur op pad met de fiets, heel lage hartslag, 130 gemiddeld, snelheid net geen 26 gemiddeld, redelijk rustig dus. Kwam uit op 77km, beetje slecht weer, winderig, flauw gevoel in de benen, waardoor ik de looptraining die ik 's avonds had gepland in Beisbroek, maar heb gelaten voor wat het was. Ook donderdag en vrijdag werden rustdagen in plaats van stevige duurtrainingen, 't zal voor volgende week zijn, heeft geen zin je lichaam pijn te doen, moe is moe, en heb geen zin in blessure's. Bovendien staat deze middag nog een wedstrijd op 't programma voor 't Houtlandcriterium, dus die rustdagen worden gecompenseerd straks door een wedstrijddag.

Vanavond ook m'n laatste werkdag in Brugge, de Mystica is helemaal gesloten, en moest daar de laatste weken toch niet meer werken, en in 't spektakel voeren ze veranderingen door, waardoor we in de bediening nog harder moeten werken, met minder volk in minder tijd evenveel doen, en ok, ik ben wel een beetje gek, maar zo gek ook weer niet.

Gegroet en tot wederhoren

Birger

2 Opmerkingen:

  • At 4:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    hey Achieltje, mijn hartslag vandaag was wel wat hoger dan vorige donderdag hoor. Zat nu gemiddeld op 155 of zo. De fles wijn van gisteravond + de langere afstand zal er wel voor iets tussen gezeten hebben, héhé.

     
  • At 8:14 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Goed dat je even rustig aan hebt gedaan Achieltje. De boog kan niet altijd gespannen zijn. en eh.. nog bedankt voor je uitbegreide virtuele tour door Brugge. De volgende keer samen een stukje door Brugge lopen?

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog