Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

25 juli 2006

Uitgekookt loopje

Vrijdag Dwars door Bekegem gelopen, 15km, 1u06, 13.33 per uur... 78ste op 144 (aangekomen) gekken. Ook nog Koen tegen het warme lijf gelopen. Tevreden? Niet echt. Ermee kunnen leven? Tuurlijk wel, 't was snikheet, starten om 15u30, blitzstart pakken en dan slaat moeder Natuur je met de loden hitte efkes terug. Gelukkig was er tussenin genoeg verfrissing, tuinslangen en dergelijke meer. Nog een wedstrijd? Ja, vrijdag in Wenduine, de 10 miles, m'n allereerste wedstrijd over die afstand, dus vrijdag loop ik sowieso een PR, als dat geen prettig vooruitzicht is.

Ondertussen is het koken buiten, trainingen worden keer op keer geschrapt, de hitte heeft me te pakken, ik maal er niet om, 't zijn krachten die gespaard worden voor in 't najaar...

Kheb ook nog een paar dingen te koop gezet op kapaza, onder andere een paar damesfietsen, en een autoradio. Kunt nooit weten dat iemand een fietsje zoekt (voor een blogger maak ik nog een prijsje, lol) of een autoradiootje. Voor wie het niet durft te vragen: de fietsen kosten rond de 195 euro (splinternieuw trouwens) en het autoradiootje (nog nieuw in de doos) rond de 85 (winkeprijs ong 135 euro).

Dan ga ik nu heen in vrede, en wat verder lopen te verhitten, ondertussen weet ik 1 ding, ik zou nooit verhuizen naar 't zuiden, kan tegen de warmte nie.

Gegroet u allen

Birger

2 Opmerkingen:

  • At 10:41 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Netjes gelopen Birger!

    wat betreft die radio, sorry, Sony is niet mijn merk :)

     
  • At 9:42 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Heb al bijna een maand problemen met skynet en deze raken maar niet opgelost, daarom ben ik maar met een nieuwe blog gestart. Ben al die tijd natuurlijk wel blijven lopen maar bloggen ging niet.
    Vanaf heden terug op: http://runningmac.skynetblogs.be/

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog