Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

26 juni 2006

Nieuwe loopcollega's


Vandaag langsgeweest bij Running Center Brugge, om m'n nieuwe collega's in ontvangst te nemen: tot ziens Saucony, en welkom Asics, model GT 2110. Zoals eerder al geschreven was dit een paar die mij werd aangeboden door de mensen van Running Center, na het toegeven van hun fout. En of ik hiermee tevreden ben. Binnenkort schaf ik me zeker eens een loopteneu aan, en kzal het toch nog eens indachtig zijn en daar langsgaan.


Zaterdag ook al langsgeweest bij mr. Houben, op weg geholpen door juffrouw (of mevrouw, ik weet het niet) Veerle Dehaese, een snelle dame op de marathon, 2u53, daar kan ik alleen maar van dromen, misschien kom ik ergens in de buurt nu ik die zooltjes van haar heb gekregen, misschien spatte er iets van talent van haar op mijn zooltjes af en loop ik nu regelrecht naar een PR toe...
In elk geval, met m'n nieuwe zooltjes en nieuwe schoentjes sta ik dus klaar om weer te beginnen, ga ze vandaag nog niet testen, want voel me niet opperbest, beetje zwakjes, maar morgenochtend, na 31 rustdagen, bind ik ze aan, en probeer ik een kwartiertje te lopen...of een half uurtje...of een uurtje...of...


Gegroet webloglopers, ik ben weer een van jullie!!!!!!

Achieltje

8 Opmerkingen:

  • At 7:21 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hey Bol,

    Goed dat je eindelijk je nieuwe schoenen en zolen hebt. Hopelijk gaat alles nu wat meer van een leien dakje... Veel loopgenot en hopelijk kan ik agauw weer eens mee naar een loopwedstrijd of marathon...

    Kusje

    Maaike

     
  • At 9:36 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Welkom terug in de wondere loopwereld. Hopelijk blijf je nu gespaard van alle blessureleed.

     
  • At 11:45 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ziet er goed uit. Succes Achieltje!

     
  • At 7:08 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Goe nieuws!!!
    Niet te geweldig in 't begin hé ... langzaam opbouwen, dan zien we elkaar spoedig op de één of de andere wedstrijd!

     
  • At 11:43 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ge kunt misschien al wat trainen voor de ING Oostende 10K ( op zondag 16 juli 2006 ) Succes !

     
  • At 9:51 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Welcome back en geniet terug van zorgloos lopen...

     
  • At 9:55 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Jaja, daar komt Birger weer aan! Je zult inderdaad gaan vliegen met die zooltjes en dan ook nog in de nieuwe Asics.....daar kunnen alleen maar goede tijden van komen. Heel veel succes en....begin rustig hoor!!!
    en de webloggroeten terug....

     
  • At 10:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Succes met je zooltjes en nieuwe schoenen.
    Wat is wel vreemd vind is dat je geen neutrale schoen hebt gekregen maar een corrigerende 2110 van Asics.
    Ik heb eens gelezen dat je corrigerende zooltjes met neutrale schoenen combineert. Omdat je anders 2 maal corrigeert (dubbele correctie) eenmaal de zooltjes en eenmaal de schoen, maar ik ben dan ook geen podoloog. ;)

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog