Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

17 juni 2006

De werkende student

Heb besloten niet meer te lopen tot ik mn steunzooltjes heb, heb zelfs nu nog steeds last van mn linker kuit, kinesist vermoed dat er toch meer aan de hand is dan zomaar een overbelasting en tendinitis. Volgens hem kan het ook een klein stressfractuurtje geweest zijn, maar kvraag me af of dat niet immens veel zeer zou gedaan hebben moest het dat zijn, dus weet ik het niet zo goed.

In elk geval, lopen blijft uitgesloten, kben al blij dat ik kan trappen op en afkomen, en goed stappen, lopen volgt dan wel, 't zijn nu toch examens, veel tijd hebben we niet, komt daarbij ook nog redelijk wat werk in de Mystica (Kzal proberen hier de flyer in te scannen), amuseer me daar, verdien daar een centje bij, sparen voor mn nieuwe zooltjes en het onvermijdelijke paar nieuwe schoenen.

Intussen kan ik maar wegkwijlen bij al die verhalen over loopwedstrijden, voorbereidingen op marathons, marathonverhalen. In elk geval, heb nu de tijd om me in te leven in al de blogs en alles zo'n beetje te bekijken. Ook wat voorbereiden op ons afscheidfeestje met de studenten, zal ook daarvan een flyertje proberen in te scannen, of beter, de voorbeeldaffiche hierop zetten....

Hopelijk tot gauw

Birger

Flyertje van de Mystica (ingescand, dus niet zo duidelijk)



En de poster van ons afscheidsfeest van de studentenraad:

6 Opmerkingen:

  • At 11:17 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ik weet dat het moeilijk is, maar geniet eerst van de rust, zorg dat je beter wordt en dan kan je er weer ten volste tegenaan gaan. Misschien ook beter eens die scheenbeen laten nakijken, want die trappen zijn toch nog niet dat hé...

    Weet me zijn, mag altijd met me praten als er iets is....

    Hou van jou

    Maaike

    P.s. De Mystica is echt de MAX!! ;) Bitje reclame maken é hihi

     
  • At 11:33 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Met zo'n verpleegster voel ik mij acuut niet goed worden..

     
  • At 7:10 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    is dat verpleegsterke daar ook op die party ?

     
  • At 9:18 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    hmm... snelle mokke, dat verpleegsterke

     
  • At 11:14 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    als er veel van die verpleegsterkes komen ... dan kom ik ook!

     
  • At 11:53 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dat gaat daar een plezante boel worden met die verpleegster. Wedde dat ge daarna niets meer mankeert.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog