Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

01 juni 2006

Reserve opbouwen

Na Luxemburg nog steeds niet gelopen, de overbelasting van de gastrocnemius spier verspreidt zich nog wat meer, wat resulteert in een slecht dagje vandaag. Gelukkig kon ik net als gisteren nog rekenen op een beurt bij de kinesist, die alles goed masseerde, ultrasoniseerde, en eloctroshockeerde...

Bij wijze van tijdsvulling, en om ondertussen de centjes weer wat aan te vullen, een studentenleven is niet goedkoop en betaald worden we ook niet in de gezondheidszorg voor stage, enkele advertenties geplaatst, zowel op Kapaza alsop 2dehands.be . Kwestie van de garage leeg te krijgen en de portemonnee wat minder leeg, de naftbak (eigenlijk dieselbak) wat voller...

1 iets verkoop ik nog niet: mijn loopschoenen. Ook al kan ik voorlopig niets doen, kzal met volle moed weer herpakken binnenkort. Jammergenoeg moest ik gisteren passen voor de loopproef van de start to run dames in Bredene, waar ik normaal wat motivatie ging inspreken tijdens 't lopen. Ook morgen in Zwevezele (Houtlandcriterium) ben ik er niet bij, toch niet met een startnummer op m'n borst, jammer, maar nu beter rusten.

Op 10 juni mag ik naar de podoloog, die me steunzooltjes zal aanmeten, waarna we er weer volle bak tegenaan kunnen. Misschien dit weekend toch iets fietsen, of anders komen die verloren gegane kilo's er zo weer bij...

Groetjes

Birger

2 Opmerkingen:

  • At 7:08 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ik krijg al schrik om mij uiteindelijk aan een marathon te wagen. Veel beterschap en doe het maar rustig aan.

     
  • At 12:06 p.m., Blogger Johan zei…

    Hopelijk komt alles vlug in orde en kan je terug beginnen te lopen. Ik zit nog steeds in de "Luxemburg roes". Indrukwekkend. Hoe jij die marathon tot een goed einde hebt gebracht is ongelofelijk. 't is ook een plezier je erbij te hebben. 'k ben al terug aan 't lopen, zonder problemen. Tot de volgende...

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog