Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

20 juni 2006

Rustdag 24!!!

Ik vraag me af, mag ik dit nog wel een loopblog noemen? Heb daarnet geteld, 't is sinds Luxemburg geleden dat ik gelopen heb, da's nu al de 24ste rustdag!!! Maar er komt licht aan het eind van de tunnel. Zaterdag heb ik mn nieuwe zooltjes, en zaterdagavond of maandagmiddag een paar nieuwe schoenen, een historie apart, maar het dient wel gezegd te worden.

In het kort: toen ik overlaatst dus de podoloog opzocht bleek dat ik bij Running Center Brugge totaal de verkeerde schoenen had gekregen, die m'n blessures alleen maar erger maakten dan het al was. Uit frustratie heb ik een vriendelijk, toch niet zo positief, mailtje gestuurd naar de zaakvoerder, om hen te "bedanken" voor de deskundigheid. Tot mijn grote verbazing een mailtje terug, met de uitnodiging om eens langs te gaan, en alles eens te bespreken.

Dat dus vandaag gedaan, met de schoenen terug in de doos naar daar, heel het verhaal doen, nog eens de loopband met video op. Resultaat: Mr. Vannieuwenburghe (zo heet de zaakvoerder) bied me een paar loopschoenen naar keuze aan, ter compensatie. Dus zaterdag, als ik mn zooltjes krijg van de podoloog en het lijstje met de gepaste schoenen, mag ik dat lijstje doormailen en dan mag ik maandag de paren gaan passen die ik wil en er een gepast paar uitkiezen. Dus wederom, bedankt Running Center voor het toegeven van de fout en voor het goedmaken op die manier. Hij gaf heel ruiterlijk de fout toe trouwens. Ik had ergens iets verwacht in de trend van een sorry en een korting op een ander paar schoenen, maar zo'n korting had ik nu toch ook niet verwacht.

In elk geval, vanaf maandag herneem ik de looptraining, met nieuwe zooltjes en nieuwe schoenen!!!! Ook de kinesist gaf al zijn fiat, 1 beurt per week is nu genoeg, en vanaf 't weekend lopen. Dus binnenkort mag ik dit weer een echte loopblog noemen!!!!! Whoehoooeeeee

Bijna-loopgroetjes

Birger

10 Opmerkingen:

  • At 12:16 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dat is erg netjes zeg van Runners Center! Nieuwe zooltjes en nieuwe (gratis) schoenen....je gaat straks als een speer! Goed nieuws hoor!
    We wachten gespannen af op een verslag van je komende training!!!

     
  • At 2:18 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    jadadde, chapeau voor die mannen .. ik had hen verleden week ook een mailtje gezonden met mijn melding van het grote geluid maken van mijn schoenen ... ik kreeg ook een mailtje terug en ik mag ook es passeren. Ze zouden het probleem es bekijken en/of beluisteren. Wie weet krijg ik ook een paar nieuwe???? Loop ze vanaf 't weekend!!!

     
  • At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Kunt ge geen extra paar "afdingen" ? Ik kan best wel een nieuw paar gebruiken !

     
  • At 6:00 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dat is goed nieuws Birger.
    Volgens mij is het Running Center i.p.v. Runner Center.
    ( www.runningcenter.be )
    Greetz

     
  • At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Da's wel ferm van die winkel. Heb het zelf ook al eens meegemaakt hoor, bij Running Planet in Berchem. Ook foute schoenen meegekregen, kreeg nog ergere blaren dan ervoor. Toch vijf maanden (!) gelopen met die schoenen, knieblessure erbovenop. Dan toch maar eens terug naar die winkel en ze gaven ook hun fout toe en ik kreeg nieuwe mee mits 20 euro opleg, wat ik niet erg vond gezien die andere schoenen er echt al niet meer uitzagen.
    In ieder geval: hopelijk kan je binnenkort er weer vollenbak invliegen!

     
  • At 11:29 p.m., Blogger Johan zei…

    Dat is goed nieuws. We zullen elkaar binnenkort dan nog wel eens tegenkomen zeker. Probeer toch maar rustig op te bouwen. kzou niet onmiddellijk een dertiger lopen...

     
  • At 6:33 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dat is sterk van Runners Center, je fout toegeven en dan toch nog op die manier compenseren.
    Van volgende week kan je er dan terug volle bak tegenaan.

     
  • At 11:29 a.m., Anonymous Anoniem zei…

  • At 12:37 p.m., Blogger Achieltje zei…

    Foutje ondertussen aangepast, 't is inderdaad Running Center, heb nochtans m'n t-shirtje genoeg aangehad, en 't nog nie weten...

     
  • At 10:06 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Nog even en je loopt weer als vanouds! nog even volhouden! succes.. en nieuwe schoenen.. goede service

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog