Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

12 juli 2006

Weblog van de week (geweest)

Deze week wezen enkele collegabloggers mij op 't feit dat ik weblog van de week was tot en met 8 juli. Ronald was een van de eerste, op 8 juli zelf, om te melden dat ik tot dan weblog van de week was geweest... Zelf wist ik dat dus niet, het gaat dus niet gepaard met grote feestelijkheden, bourgondische maaltijden vol knappe vrouwen, inzegeningen met burgemeesters en dergelijke meer, ook geen ontvangst bij konijn Albert. Neen, eigenlijk wist ik er niets van, maar 't doet me wel goed.

Hoe zouden ze dat kiezen eigenlijk? Volgens mij zit daar gewoon zo'n redacteur wat lukraak te surfen, en pikt ie er dan net voor de deadline een blog uit, en ik heb dus gewonnen. In die zin kun je dus stellen dat je evenveel kans hebt om de lotto te winnen, alleen het grote geldbedrag zit er niet bij jammergenoeg. Toch ben ik er fier op.

Had ik het eerder geweten dan kon ik hier mn blog feestelijk hebben versierd, wedstrijden uitschrijven, sponsors aantrekken en dergelijke meer, maar nee, tegen dat ik het wist was het al voorbij, spijtig genoeg. Maar toch, ik ben fier op m'n eerste internationale titel die ik echt door het lopen heb verdiend, en sta met trots tussen andere vedetten als Frank Spencer, Koen Fillet, ja zelfs tussen internationale sterren als Running Ronald en Petra Schoon!!!! Als dat geen schoon volk is om tussen te staan, dan weet ik het ook niet meer, fierheid troef!!!

Gegroet met de borst omhoog

Achieltje

Als toemaatje nog een actiefoto uit Koekelare, van afgelopen zaterdag, ik ben die jongen met het witte shirt, naast die meneer in het zwarte shirt die verschrikkelijk goed smoelen kan trekken... (Meneer in kwestie is ook een ervaren marathon en ultraloper ook meen ik me te herinneren)


En uit collegialliteit efkes ook de foto van Koen meegeven, die trouwens verschrikkelijk hard ging en daags voordien toptien had gelopen (7de) in Knokke!!! Knap gedaan van Koen, en er nog zo fris uitzien daags nadien, en weer zo hard gaan...klassebak, al loopt hij nu wel weer tussen de vrouwen op de foto te zien...

5 Opmerkingen:

  • At 10:59 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Van harte!

     
  • At 7:21 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    proficiat met je verkiezing! en dat zonder campagne te voeren, straf hoor :-)

     
  • At 9:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Van harte gefeliciteerd met dit fenomeen! Helaas kan ik de foto's niet zien.....al vind ik de naam 'Koekelare' al helemaal geweldig!

     
  • At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hi people
    I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....

     
  • At 10:46 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hello. Good day
    Who listens to what music?
    I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog