Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

15 augustus 2006

Slapen, rusten, lui zijn

Het werd me na zaterdag snel duidelijk waarom het wat minder ging, zondag klein beetje koorts, hele dag in bed gelegen, van de 24u die de zondag telt er wellicht 20 liggen slapen (voor Witse en de leukste eeuw bleef ik wakker), waardoor ik de knalprestatie van Erik, onze mede Beisbroekloper, heb gemist, hij zwom de wedstrijd Damme-Brugge, 4km in 1u20. Nu, hij vind wel nog eens iets anders waarvoor we even hard kunnen roepen.

Zondag dus slaapdagje, gisteren rustdagje, gelukkig al wat beter, eens langsgeweest bij Koen en Inge in hun bar, hij doet dat niet slecht zo, barman spelen. Echt een aanrader om eens langs te gaan trouwens, heel mooie zaak. Als er mensen zijn die eens een balletje willen slaan in de tennisclub? 'k Stel me graag kandidaat om dat ook eens te proberen, zo'n tennispartijtje, zo moeilijk lijkt me dat ook niet.

Misschien een ideetje voor de bloggers, eind dit jaar is er een 12km loopwedstrijdje in Gistel, op een paar 100 meter van 't Ghistelehof... 'k Zou eens moeten zoeken naar de juiste datum.

Vandaag wou ik toch al eens een rustig halfuurtje lopen, maar als ik zo buiten kijk, denk ik dat ik toch maar bedank, de regen komt hier met bakken uit de lucht.

Ondertussen heeft m'n Polar (een Xtrainer Plus) alweer een nieuwe batterij nodig. Nu, kheb dat metertje al 8 jaar, dus ben ik eens gaan rondkijken op internet, die Forerunner 305 lijkt me echt wel het van het voor amateuratleten. Enkel nog 't net afsurfen voor de goedkoopste prijzen...

Met veel regengroetjes

Birger

8 Opmerkingen:

  • At 4:00 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Mooi apparaat die Garmin Forerunner 305. Ik sta ook op het punt om er eentje aan te schaffen. Via de volgende site kost hij 375 Euro: http://www.gpsshop.nl/product/22431/garmin-forerunner-305.html

     
  • At 6:00 p.m., Blogger Johan zei…

    Deju, ik heb hem iets meer betaald, via de futurumshop.com. Zeer "plezant" om mee te lopen maar spijtig genoeg loop je er wel nie rapper mee...

     
  • At 9:23 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Doen! Koop die Garmin ... je zal versteld staan. Johan heeft gelijk als hij zegt dat je er niet sneller mee loopt, maar je weet tenminste waarom :-)

     
  • At 5:24 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    cfr Logo :
    ik heb jouw "concept" eens uitgewerkt... Check it out man.

     
  • At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Jij dus ook al aan de Garmin 305! Hij is echt gaaf.

     
  • At 10:29 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    de garmin is een perfect hulpmiddel. Leuk speelgoed, ik ben er blij mee1

     
  • At 12:20 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    beste Birger,
    die wedstrijd in november in Gistel (de route 62), gaat door op zaterdag 18 november 2006. en is zeker de moeite waard (heb hem al 3 keer gelopen). Er is keuze tussen een 4 km en een 12km.(starten tegelijkertijd) en er zijn mooie naturaprijzen nadien..
    Misschien interessant voor een weblogloopje inclusief receptie bij "Den Koen"...???

     
  • At 1:25 p.m., Blogger Achieltje zei…

    @ Vince: da's wa dak bedoelde, die wedstrijd, is inderdaad leuk lopen, langs die mooie groene 62, allez, toch in 't terugkeren. Heb hem ook al ene keer gelopen, of twee keer, kweet het zelf niet zo goe nie meer. Profielfoto is trouwens van die loop.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog