Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

30 augustus 2006

Looploze dagen

Heb er weer enkele looploze dagen opzitten, de zaterdagse duurloop was uitzonderlijk op zondag gepland, en dus nam ik het risico om zaterdag niet te lopen, en hopen dat het zaterdagavond niet te laat zou worden op 't werk, maar dat werd het natuurlijk wel zaterdag en zondag en maandag, waardoor er alweer enkele dagen nul loopkilometers op de teller komen.

Vandaag dan wat rustigaan gedaan, eens gaan vissen met een kameraad (2 mooie brasems en 1 kroeskarpertje gevangen, op 4u tijd) en 's avonds bij Koen een matchke gaan tennissen, Koen zorgde voor een tegenstander en het nodige materiaal, zodat een van zijn zonen kwam opdraven om me een uurtje ballen rond de oren te slaan. Het was spelen zoals Anderlecht dat doet, met veel geluk eentje binnen, en geluk hebben dat de tegenstander fouten maakt, zodat we na een uurtje elk een setje binnenhadden en ik voldaan nog iets kon drinken aan den toog. Wie zin heeft om me eens partij te geven mag zich altijd melden, ik mep zo'n 1 op de 3 ballen over 't net, van die 1 op 3 beland nog eens 2 op 3 buiten zodat eigenlijk amper 1 op 6 ballen binnen zijn, maar toch vind ik dat eens leuk.

Morgen bind ik alvast nog eens de loopschoenen aan, 'k zou er graag toch een tiental lopen, 't mag altijd iets meer zijn uiteraard, een duurloop mag ook wel eens, 't is (veel te) lang geleden. Als 't zo doorgaat geen kustmarathon, en dus mogelijks uitkijken naar Etten-Leur of zo. We zien wel nog, geen haast.

Groetjes

Birger

8 Opmerkingen:

  • At 10:01 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    1 op 6??? Lijkt toch meer op 't gemidelde van Standard :-)

     
  • At 11:01 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Heb je de vissen weer terug gegooid of meegenomen? Tennis....wijs, alleen ik kan geen enkele bal raken!
    Ga lekker lopen morgen, rustig aan en maar kijken hoe het gaat.
    Sttt, niet verder vertellen, maar ik ben ook in Etten-Leur

     
  • At 8:51 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hey Birger, Clijsters en Henin zijn ook ooit zo begonnen. Weliswaar op jongere leeftijd.
    Greetz

     
  • At 9:01 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    wim, je hebt het bij het juiste eind. Inderdaad genaamd naar de legendarische keeper, nooit verwacht dat dat jong kieken van nu ging fietsen en lopen. Nochtans trokken pa en ma vroeger ook de voetbalschoentjes aan.

     
  • At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Geen zin in halve marathon in Kuurne ?

     
  • At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Je zou van mijn nog winnen hoor Birger!! Ik ben een tennisramp en dat zels na één jaar eens les gevolgd te hebben :-) Hopelijk kan je snel weer volop trainen. Naar Etten-Leur zakken wij ook af (halve marathon voor mij).

     
  • At 10:27 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    vissen?? ja lekker, maar dan wel op mijn bord :)

    succes weer met de voorbereidingen op je volgende loop Birger

     
  • At 5:30 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    1 op 6, maar vergeet er niet bij te vertellen dat die zoon van Koen wel steengoed speelt.
    Speelde ik tegen Federer, dan haalde ik wellicht ook maar 1 op 99.
    Ik loop wellicht ook Etten-Leur, maar afhankelijk van de conditie is het nog twijfelen tussen de halve en de hele ....

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog