Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

18 september 2006

't Is aan 't LUKKEN

Ok ja, na m'n paar hele goeie dagen volgden er drie mindere, donderdag werd het iets te laat om nog te gaan trainen, en een trainingsdagje mocht wel eens. Vrijdagmorgen gebakken en namiddag laatdienst, zaterdag dan vroegdienst en 't was hier koers in Eernegem, dus ja, lopen kwam er ook niet van. Een rustdagje teveel om goed te zijn dus.

Heb dat dan maar goedgemaakt zondagmorgen in Beisbroek, af en toe de groep verlaten en een extra blokje doen (de befaamde intervalletjes), die ik redelijk snel kon afwerken. Nadien met Rik ook eens doorgetrokken, elkaar uitmoorden leek het wel, een eerste keer kreeg ik Rik los (moest er wel voor aan 19.4 per uur lopen...) maar op de brug over de autostrade zette hij het toch nog eens op een lopen, en kon me doen kraken. Verder dan rustig afgewerkt, in totaal net geen 20km, leuk gelopen. Nadien nog laatdienst gaan doen.

Vandaag stond er eigenlijk een lange duurloop op het programma, maar 't zit er nog in van gisteren, en straks is het hier weerom koers, dus zal het in 't beste geval een half uurtje recup worden, om dan morgen eens een poging te doen om meer dan 25km te lopen.

Morgenvoormiddag trouwens weer bakken, de gebakken lukken van vorige week zijn al de deur uit, 3 kilo verkocht, de rest op mysterieze wijze verdwenen...toch nadat ik er vast had... Enfin, wie ambachtelijke lukken wil, je weet me te vinden hé.

Groetjes

Birger

7 Opmerkingen:

  • At 10:18 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ik heb van 't weekend op nederige wijze over bakken gepraat met Petra ... ik heb dus alle respect voor 't lukken van je lukken!

     
  • At 11:24 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Zelfgemaakte lukken ... iedere dag vanaf 14 uur ben ik er ... als je het niet ontziet ... 'k wil ook wel es die lukken bij een koffie van mij presenteren!

     
  • At 3:20 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ah, de zwartwerker is weer bezeig zie... Lukken verkoper... Ik zal de belastingsdienst eens informeren ! hahaha...

     
  • At 7:54 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    je brengt toch wat van die lekkere koekskes mee naar een volgende weblogloop hé

     
  • At 12:09 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Lukken. 'k wil 't wel eens proberen (wil eigenlijk zeggen: op ambachtelijke wijze naar binnenspelen). Zelf maken zie ik niet echt zitten.

     
  • At 2:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Volgende keer gaan we er echt een weblog kookclub van maken.....
    Je weet het.....lukken voor een taart!!

     
  • At 10:52 p.m., Blogger Cremke zei…

    't water komt mij in de mond

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog