Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

13 september 2006

Op goeie weg

Na m'n "verwaarlozing" van vorige weken heb ik de draad opnieuw opgenomen, en kben goe bezig, al zeg ik het zelf. Zondagmorgen 19,89 km in het Beisbroekbos, enkele stevige versnellingen erbij, kwas content van mezelf, zeker omdat het zaterdag zo stroef liep, nu ging het goed. Maandag dan meteen van 't goeie weer geprofiteerd en nog een duurloopje gedaan, 21,6 km afgelegd, traagjesweg, 9.4 per uur gemiddeld, maar rustig en goed gelopen. Dinsdag losgefietst, anderhalfuurtje, 27,0 km/u gemiddeld. En vandaag dan, voor ik op laatdienst vertrok, nog snel een beetje gelopen, kwam net niet aan een half uurtje, bouwde wel enkele snelle stukken in (telkens 500 meter, weer rusten tot hartslag -145 en weer 500 meter doortrekken) waarin de snelheid behoorlijk hoog lag. Wederom content van mezelf.

Morgen heb ik dagdienst en vergadering voor studentenraad, hopelijk duurt het niet zo lang, zodat ik 's avonds nog eens de loopsletsen kan aantrekken voor een uurtje. Goeie plannen dus, met mss de (halve) marathon van de Kust erbij, we staan nog in twijfel dus... In elk geval wil ik nog een volle marathon lopen ook, 't is te lang geleden om goed te zijn, en al die heldenverhalen lezen over Brussel, IFF, Jungfrau,.... daar krijg ik het water net iets teveel in de mond om stil te blijven zitten.

Het water kreeg ik ook in de mond toen ik vanmorgen weer gebakken heb, deze keer het familierecept, lukken op grootvaders wijze dus, 't werden er 125 deze keer. Om duimen en vingers bij af te likken...

Groetjes

Achieltje

4 Opmerkingen:

  • At 9:45 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Etten-Leur is ook een aanrader (zondag 29 oktober).
    En in het geval van een slabakkende conditie - bij u is dat zeker nie het geval - kan je steeds terugvallen op een halve M.

     
  • At 2:16 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Amai, spruttelen uw beentjes zo nie tegen als je twee dagen na elkaar zoveel kms doet? Chapeau! Ge moogt ook altijd eens wat van die lukken richting Brussel sturen hoor, 'k ben heel benieuwd naar dat lekkers na al jouw verhalen.

     
  • At 4:16 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Tja.....als je dan ook naar Etten-Leur komt, krijg je van mij een taart (of de benodigdheden....)

     
  • At 6:18 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Direct terug goed bezig, meteen heel wat kilometers op de teller. Met de conditie lijkt het inderdaad OK.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog