Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

01 oktober 2006

Voorbereiding op een onvoorbereide marathon

Geen nieuws is in dit geval slecht nieuws. Heel de week wil ik al over mijn trainingen een verhaaltje schrijven, maar ik heb iets tekort: de training zelf. Het is even heel druk geweest op stage, studentenraad en weekendwerk, zodat er om te lopen maar weinig tijd en energie overbleef.

Eventjes speelde ik met het idee om op z'n Vansteenkiste's mee te doen aan de Kustmarathon, maar doordat/dankzij het weekendwerk had ik niet de tijd om zoiets spannends te doen. Dus bleef het beperkt bij werken en nadien nog wat blijven hangen om dan de dag nadien niet uit bed te kunnen om te trainen...schandalig.

Kga er deze week toch eens een gedacht moeten van maken. Gelukkig lijkt het wat onmogelijk om na de stemming naar Eindhoven door te rijden, en dus kijk ik uit naar iets anders, Etten-Leur zegt me wel iets, binnen 27 dagen, da's relatief gezien nog een hele poos om nog wat te trainen...

Groetjes

Birger

7 Opmerkingen:

  • At 8:30 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ach Achieltje, niemand die het je kwalijk neemt dat je geen tijd hebt om te trainen. Je werk gaat toch voor in zo'n geval.
    Is Etten al over 27 dagen.....oef, opeens is dat zo snel!

     
  • At 2:52 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Birger, het is eigenlijk helemaal niet onmogelijk om na de stemming naar Eindhoven te rijden. Tenminste, als je meeloopt in de 1/2e marathon (start 14u00). Normaal gezien ga ik rond 08u30 gaan stemmen en ik denk dat het zo'n 3 uurtje (max) rijden is naar eindhoven. Dan heb je nog een "zee" van tijd man !

    En.... ter plaatse inschrijven is nog steeds mogelijk ! Ge ziet maar hé... Cheers.

     
  • At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Je hebt nog vier weken tot de marathon van Etten-Leur : met jouw huidige conditie moet dit toch te doen zijn.

     
  • At 8:17 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dat kan al gebeuren hé, dat het trainen er eens niet van komt. Geen schande hoor, echt niet! En Etten-Leur...daar ga ik en enkele andere bloggers ook zijn, dus gewoon doen!

     
  • At 4:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Eindhoven is wel heel erg gezellig ......

     
  • At 8:54 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    als je wil mag je mijn startnummer hebben voor de halve van Eindhoven ... die start om 14u en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik forfait zal moeten geven.

     
  • At 10:22 p.m., Blogger Cremke zei…

    of nog 39 dagen voor Deinze-Aalter, een halve marathon langs kanaal deinze-nevele en dan het kanaal gent-brugge volgen tot in Bellem. Lekker vlak dus. En nog 39 dagen te gaan.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog