Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

20 maart 2007

Welkom

"Welkom in de echte wereld." Waarbij ik de woorden gebruik van Vince, die me een tijdje geleden op training tegenkwam. Inderdaad ja, in tegenstelling tot deze blog, bleef ik zelf wel behoorlijk actief. Fietstochtjes, looptrainingen, zelfs badmintonsessies, jaja, zelfs al 2 loopwedstrijden op de teller. Alletwee in 't kader van 't criterium van 't houtland. Oudenburg was afzien, maar binnenkomen na 44min23 (op 10.5km, dus 14.2 gemiddeld). Eernegem vorig week, tussen nachtdiensten in, was ook niet mis, 9.2 km in 36min36 of zo, ong 14.8 gemiddeld).

Dus voor degenen die eraan twijfelden: ja, ik leef nog volop, ik loop zelfs, ook al ga ik veel te veel werken naar m'n zin. Een geluk dat het fantastisch werk is en een goed team. Jammergenoeg deze maand heel wat zieken gevallen, waardoor het inspringen geblazen was, ook 9 keer nachtdienst deze maand, knap lastig om dan ergens een normaal levensritme aan te houden.

De vele weekends werken beletten me natuurlijk om aan meer loopwedstrijden deel te nemen, maar dat betert wel, hoop ik... Misschien kan ik nog op wat collegialiteit rekenen, wie weet. In elk geval heb ik vrij wanneer het de nacht van vlaanderen-marathon is... Dag nadien wel vroegdienst, dus waarom niet?

Allez, beste mensen, hopelijk tot iets sneller dan nu, kga m'n best doen om 't hier geen maand meer te laten aanslepen.

Groetjes

Birger

8 Opmerkingen:

  • At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    'Achieltje' ... 'Achieltje' ... tiens: die naam zegt me iets :-)

     
  • At 12:33 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Sterke tijden gelopen! Dikke proficiat. Ondanks het vele werk toch nog tijd om te lopen, lees ik. Hopelijk wat meer tijd in de toekomst om te bloggen?

     
  • At 7:08 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Terug van weggeweest :
    We hebben je gemist in Sluis ... vooral aan de toog achteraf :-)

     
  • At 10:36 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Af en toe moet er natuurlijk ook gewerkt worden he.

     
  • At 2:13 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Wie is toch die Achieltje?? Kennen we deze best man? Ik moet eens even heel,diep in mijn herinnering duiken.....
    Heeeeeee Achieltje!! You're back!

     
  • At 8:19 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    ha je leeft nog! welcome back man!

     
  • At 12:37 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ben jou hier en daar al eens tegen het lijf gelopen.
    Heb je blog ook in het oog gehouden.
    Idd, het was lang geleden dat er nog iets bij werd gezet.
    Volhouden nu!
    Tot binnenkort ergens voor, tijdens en na...

     
  • At 3:29 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    jaja, wie was dat ook al weer ? Achieltje ? Hmmm... die naam zegt me (n)iets ?!?

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog