Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

14 oktober 2007

Het eerste verlof...

M'n allereerste wettelijk verlof sedert ik ben beginnen werken. Enige nadeel: 't is ziekteverlof, dus 't was wel van moeten. Pas op maandag 22 oktober word ik opnieuw verwacht op m'n nieuwe afdeling... Wat een entree, per 1 oktober beginnen werken, goed een week later al out...

Al van de week na m'n wielerexploten was ik wat verkouden, dat wou maar niet beter worden, tot ik eerst naar de geneesheer op 't werk ben getrokken. Zonder lichamelijk onderzoek schreef die brave man een antihistaminicum voor, en in 2 dagen zou ik veel beter zijn... Zou...
Twee dagen nadien zat heel m'n hoofd vol snot (zo voelde het toch), traandden m'n ogen, hoorde ik amper iets, en werd het slijm groen-geel, hard kleverig... Smakelijk.

Dan van 't werk moeten naar huis gaan en de eerste de beste dokter opgezocht (mijn arts is in verlof tot eind deze maand). Eventjes alles checken, bleek dat ik koorts had, alles gezwollen zat in m'n neus, een serieus sinusitisje dus. Meteen 10 dagen arbeidsongeschikt, en een resem pillen waarmee ik niet door de dopingcontrole zou komen....

Verstandigweg dus niet meer gesport de laatste weken, en 't zal ook niet voor volgende week zijn, zoals ik me voel. Er zal in Eindhoven vandaag wellicht eindeloos veel plezier gemaakt zijn, maar mijn startnummer zal daar nog steeds op mij liggen wachten nu... Woensdag kreeg ik trouwens nog mn startblad toegestuurd, kheb 't dus niet nodig gehad.

Voorlopig alle sportieve uitdagingen dus op een laag pitje. Ik denk dat ik me best al begin voor te bereiden op een voorjaarsmarathon in 2008, en eerst eens m'n eigen arts opzoek voor groot onderhoud...

Gegroet u allen

*Kuch* Achieltje *hoest, snottersnotter*

4 Opmerkingen:

  • At 10:33 p.m., Blogger RunningRonald zei…

    sterkte Achieltje! Ik hoop dat je weer snel up and runnig bent!

     
  • At 7:50 p.m., Blogger Annelies zei…

    Veel beterschap hoor ! En dat je maar snel terug die sportschoenen in of die fiets op kan :-)

     
  • At 8:33 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    veel beterschap Achieltje!!!

     
  • At 6:12 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Hoe is het met de zieke? Alweer aan de loop?

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog