Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

13 april 2006

Run on cafeïne

Vanmorgen 2u15 gelopen, op een tasje senseo koffie (strong). Wou eigenlijk een uurtje nuchtertrainen, maar 't ging me wel goed, en ben dan maar eventjes rustig blijven verderlopen, en maar blijven lusjes bijdoen, van Eernegem naar Ichtegem station, langs de spoorweg tot in Gistel, om dan naar Westkerke te lopen en weer naar huis, ondertussen overal omwegjes maken om zoveel mogelijk grote banen te vermijden. Liep in het begin een kilometertje in 4'57 en op 't eind 5'08, dus kschat dat ik gemiddeld iets rond de 11 zal gehaald hebben. Wat zou betekenen ongeveer 25 km, hier zit ne contente mens.

Met spijt in het hart deze avond een van m'n koersfietsen definitief verkocht, hij is nu echt van iemand anders. Toch een stukje van jezelf, zo'n fiets waar je mee gekoerst hebt. Maar kom, heb de centjes nodig, als jonge student stroomt het geld nu immers niet binnen, and then you have to do what you have to do. Krijg nog altijd stress als ik denk aan die kl****** die na een week mn bumper kapotreed en vrolijk wegvluchtte, had het wel efkes anders voor met mn eerste autootje. Enfin, 't is beter stoffelijke schade dan lichamelijk, moet je dan maar denken.

Morgen een rustige training, beetje recup, ben ook op zoek naar een goed schema of goede tips voor snelheidstrainingen, zou ietsje sneller willen lopen. Al hoeft dat natuurlijk niet, maar zou het wel leuk vinden, ben nog jong, en dan wil je wel nog eens een goeie tijd lopen, ooit, misschien, later, als ik groot en sterk en genoeg vermagerd ben...

Greets

Achieltje

1 Opmerkingen:

  • At 11:44 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    mij lijk je anders al een snelle jongen :-) Lees het Duurloopmisverstand eens van Klaas Lok, ik heb daar een paar tips uitgehaald waardoor mijn tijd op de 10 km op 3 maanden tijd met 4 minuten is verbeterd (maar ik ben nog altijd een trage hoor:-) )

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog