Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

17 april 2006

Met (klein) overschot

Prestoloop Ichtegem gelopen vandaag. Doel was 42 min (zou dan 15 per uur zijn), heb het net geklaard in 41 min 49 seconden. Nog 11 luttele secondjes over dus. Hier ziet wederom ne contente mens. Doel gehaald, zij het met veel moeite, maar doel gehaald. Eerste rondje veel te vlug gestart, eerste km in 3 min 33, veeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel, dat moeten bekopen in ronde 2, mn traagste rondje. Dan ronde 3 weer op snelheid om in ronde vier nog mn snelste rondje af te werken, en zo nog net mn vooropgestelde tijd te halen. Werd uiteindelijk 96ste op 249 aangekomen lopende medemensen.

Rond kilometer 2 moet ook Vincent Vantyghem me zijn gepasseerd, hoorde mensen roepen, allez Vincent, maar gezien ik niet kon praten op da moment en ik Vincent ook nie ken, niets kunnen zeggen of roepen of hijgen. Nadien wel gezien wie het was, de snoodaard heeft nog een prijs gewonnen in de tombola, een handdoek dacht ik. 't Is een wrede wereld, eerst mensen pijn doen, zo hard lopen, en dan nog ne prijs krijgen ook. Toch schitterend gelopen hoor Vincent. En ook dat klein professorke van je ziet er een deugniet uit!!!

Al bij al toch tevreden, al lagen mn harstlagen redelijk hoog, een gemiddelde van 183, maar aangezien we da zolang konden volhouden, is da geen probleem. Nadien nog genoten van een bruintje (Grimbergen), en nog meer genoten van 't feit dat de benen totaal nie vermoeid leken/lijken. Allez ja, toch niet zoals vroeger in dergelijke loopjes.

Ondertussen weet ik dat ik in Luxemburg wellicht nog een Beisbroeker meekrijg ter gezelschap, Marnix zou wellicht meelopen, afhankelijk hoe zijn Maasmarathon meevalt twee weken voordien.

Morgen genieten we van een rustdagje en de eerste examens (sexuele en dissociatieve stoornissen), al zal ik wel proberen eventjes een fietstochtje te maken ter recuperatie. Net zoals ik vanmorgen deed voor ik ging lopen, eventjes de beentjes losgooien, zalig.

Groetjes

Achieltje

4 Opmerkingen:

  • At 12:11 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    15 km/u, daar kan ik (voorlopig toch) enkel nog van dromen.

     
  • At 12:37 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Yup Achieltje,
    Sorry dat ik niet heb gezien maandag na het lopen...en ja , mijn kleine is een echte deugniet!
    wat zijn je volgende wedstrijden die je plant, misschien komen we elkaar dan eens tegen.... ?

     
  • At 7:00 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Amaai, fameuze prestatie. Ik ben benieuwd naar de weblogloop van zaterdag. Tot dan!

     
  • At 10:47 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    Gevallen godenkind

    U ziet wielrenner Frank Vandenbroucke in een zeldzaam interview, over zijn zwarte periode en depressie. Hij woont nu in Italiƫ met zijn vrouw en zijn dochtertje. Daar werkt hij aan zijn comeback. Zijn echtgenote Sarah Panacci investeert in een eigen kledinglijn met VdB als merknaam.

    ZIE http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/mediatheek/video-060420VandenBroecke/index.shtml?play#

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog