Achieltje's weblog

Schakende, psychiatrisch verpleegkunde studerende, aan fietsen werkende halve gare die iets heeft met de mythische afstand marathon, schildpadden, tekenen, en vele dromen

28 april 2006

Pffffffffffffffffffffffffff

Nog steeds moet ik aanhoren dat ik precies "wat raar" wandel door de gangen van mn stage oord. Nog steeds kan ik niet snel stappen, laat staan lopen, heb het vandaag welgeteld 5 meter geprobeerd. Nog steeds doet mn onderbeen pijn, al is het al veel minder dan maandag. Heb al goed gerust, probeer weinig te wandelen, niet extra te belasten. Zal die ijstoestanden toch moeten proberen, want 't ziet er niet te denderend uit.

Weinig slaap ook deze week, veel tijd gestoken in voorbereiding van onze quiz, die ik vandaag presenteerde voor onze studenten en waar toch wel ongeveer 60 man op afgekomen is. Morgen doe ik die quiz nog eens over op mn stageplaats, om de vrije tijd op vrijdagavond in te vullen voor die mensen. Het wordt wel leuk. Misschien een ideetje voor webloggers, een weblogquiz, lol. Kweet dat Running Ronald af en toe eens een mini quiz je doet, zouden es moeten iets groter doen.

Verder ja, over lopen kan ik weinig vertellen dus, nog niets gedaan. Khoop echt dat ik zaterdag kan fietsen, zondag dan misschien eventjes lopen, als dat gaat, kweet in elk geval dat ik me niet forceer, kwil Luxemburg toch gaan lopen om van de sfeer te proeven, een tijd lopen zal voor een of andere najaarsmarathon zijn, als we es tijd hebben om te trainen en hopelijk van blessure's gespaard blijven.

Straks in bed, en eens uitslapen. Zal me deugd doen, het is nu 1u14 in de nacht, normale mensen liggen nu al te ronken, ik zit nog te tokkelen, zo wordt ik natuurlijk niet beter.

Slaapwel

Achieltje

5 Opmerkingen:

  • At 8:50 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    'k zou toch es naar een dokter gaan zenne ... of een kiné ... sommige kwetsuren dien je met warmte te bestrijden en andere met ijspakjes enz...

     
  • At 2:20 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Mag jij wel zo laat opblijven, deugniet ?

     
  • At 6:15 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Dag Bol,

    Ik zou toch ook die raad van Koen opvolgen wi, als da zo blijft duren en als je het zo laat kan het uiteindelijk alleen nog maar erger worden. Int weekend gaak ik wel goed vo jou zorgen dus daar moet je al niet mee inzitten ;)

    Tot zaterdag.

    Ly

    Maaike

     
  • At 7:54 p.m., Anonymous Anoniem zei…

    Ja manken elisje... ga maar es naar de dokter en laat je maar es goed masseren van je schatteke ;). Toch wel zalig hé zo een meiske hebben die zo lief is voor jou en jou zo graag ziet en jou met alle liefde zal verzorgen int weekend... wat bof jij!!! Geniet van je weekend met je bolje.

    Greetyzzzzzzz en kiss

     
  • At 10:39 a.m., Anonymous Anoniem zei…

    niet langer wachten , ga naar een dokter en niet proberen lopen , pas maar op met die marathon als je niet top bent geraak je misschien nog meer geblesseerd en dat is het niet waard.

     

Een reactie posten

<< Naar de weblog